FONDURI EUROPENE: MICROGRANTURI APICULTURA 5000 EURO
Microgranturi în valoare de 5.000 € pentru IMM, PFA, II, IF din domeniul apicol
Valoare fixă per beneficiar : 5.000 € (24.739,50 lei)
Proiecte finanțate: 10.000
Buget total: 50.000.000 €
Despre finanțare
- Microgranturile în valoare de 5.000 € se acordă pe bază de contract de acordare a ajutorului de stat pentru 10.000 de beneficiari.
- Apicultorii care sunt organizați sub formă de PFA, Î.I, Î.F, și care fac dovada prin situațiile financiare depuse că nu dețin salariați cu contract individual de muncă la data de 31 decembrie 2019, și au activitate economică cu codul CAEN 0149 – Creșterea altor animale (Apicultură) sunt eligibili pentru accesarea finanțării.
- De asemenea puteți consulta lista completă a codurilor CAEN eligibile conform anexei aici.
Cofinanțare
Pentru POC 412 – Măsura 1 – Microgranturi nu este necesară cofinanțare.
Cofinanțare: 0 %
Cheltuieli eligibile
- Stocuri de materii prime, materiale, mărfuri
- Datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv utilități
- Chiria pe bază de contract încheiat
- Arenda sau redevența (contract de arendă / concesiune terenuri)
- Achiziția de servicii necesare activității curente/operaționale
- Achiziția de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe
- Achiziția de echipamente, utilaje, instalații și tehnologii
- Plata datoriilor către bugetul statului și bugetele locale
Cheltuieli neeligibile
- Cheltuielile cu salariile nete
- Serviciile de consultanță
- TVA deductibil
- Cheltuielile aferente achiziţiilor de echipamente second-hand
- Achizițiile în sistem leasing
Activități eligibile
Atenție! Ordinea contractării de către MADR – APIA este principiul – primul venit, primul servit.
Cheltuielile efectuate din microgranturi trebuie să fie în legătură cu activitățile/ subactivitățile codului CAEN pentru care s-a solicitat finanțare.
Obligații
Apicultorii care aplică pentru acest microgrant se obligă:
- să mențină activitatea pe o perioadă de cel puțin 6 luni de la acordarea formei de sprijin sub formă de microgrant
- să depună un raport de progres privind cheltuielile efectuate, împreună cu documentele justificative care au stat la baza efectuării cheltuielilor, în platforma IMM Recover, în termen de 90 de zile de la data la care disponibilul a fost transferat în contul bancar al acestuia.
CUM PROCEDĂM
- Trebuie doar să completezi formularul de contact de mai jos pentru verificarea eligibilității.
- Noi îți trimitem minimul de documentele necesare pentru depunerea proiectului.
- Dacă proiectul tău este finanțat, doar atunci vei achita onorariul nostru de 10% din valoarea proiectului, care include serviciile de consultanță specializată pe toată perioada de implementare și monitorizare a proiectului.
- Posted by admin
- On 21 mai 2022
- 0 Comment